Jdi na obsah Jdi na menu
 

ZZ Pitbike Stomp KZR 160

-PITBIKE STOMP KZR 160

Tato motorka mě po všech stránkách uchvátila, a tak bych se chtěl věnovat na svém webu i jí.Motorku jsem si nejdříve zakoupil s motorem yx 140 a později ho vyměnil za yx 160.- rubrika věnovaná Pitbike STOMP

 

dsc08657.jpg

Nějaké ty parametry yx160 v rámu KZR

Motor: 160 ccm, Jednoválec, 4-takt
Výkon motoru: 17 HP
Filtr oleje: Integrovaný
Karburátor: 26mm
Spotřeba: 2 - 5l/100 km podle stylu jízdy
Max. Rychlost: 90 km/h
Chlazení: Vzduchem a olejovým chladičem
Řazení: Manuální 4 rychlosti vše nahoru N 1 2 3 4
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Startování: nožní pákou
Ráfky: Přední 14, zadní 12
Pneu přední: 60/100-14
Pneu zadní: 80/100-12
Odpružení přední: Olejové tlumiče
Odpružení zadní: Centrální odpružení 
Brzdy přední: kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní: kotoučová - hydraulická 
Objem nádrže: 4 l
Palivo: Natural 95
Hmotnost: 60kg
Maximální zatížení: 110 kg

- rubrika věnovaná Pitbike STOMP


Motorka je docela maličká, ale díky své velikosti je v terénu neskutečně obratná. Nízká váha z ní dělá stroj, který se nebojí žádných kopců, ani drsného terénu v kterém už jsem motorku často měl. Zatím jsem nenalezl žádný kopec, žádné místo, kde bych s motorkou musel zastavit, protože to nejde. Pro srovnání jsem měl i velikou krosku Kawasaki a ta vyjela také vše, ale na rozdíl od pit-bike byla podstatně méně obratná, hůř se sní jezdilo z kopce a po úzkých pěšinkách. Tlumiče na pitbike, jsou výborné, nemohu si na ně stěžovat, a opět ve srovnání s velikou terénní motorkou nejsou nijak horší a to nemám ty stavitelné. 

 

Právě díky tomu, že je jízda na této motorce taková sranda, tak se na jaře můžete těšit na motovlog na youtube z jízdy právě na tomto stroji, kde si povíme o všem, co je s touto motorkou spojené a zabrousíme i do témat, která by mohla zajímat všechny ostatní, co tyto motorky nemají. 

- rubrika věnovaná Pitbike STOMP