| Motor | |
| Motor | Dvoudobý, dvoupístový jednoválec, vzduchem chlazený |
| Válec vrtání | 2 x 32 mm bez výbrusu |
| Zdvyhový objem | 90ccm |
| Vnitřní průměr vyůstění výfuku | 24 mm |
| Nejmenší vzdálenost pístů | 4,5 mm až 4,3 |
| Počt žeber válce | 8 |
| Počet kanálů ve válci | 4 sací, dva přefukové a výfukový |
| Tloušťka žeber válce | 3 mm |
| Výška válce i s vložkou | 160 mm |
| Průměr šroubů | 4 x 7 mm |
| Přefukové kanály | Vyustěné směrem ke karburátoru |
| Hloubka přefukového kanálu | 25 mm s vložkou válce 63 mm |
| Spalovací ústrojí | |
| Ředění benzínu | 1:25 olejem M2T, Kvalitním olejem 1:35 |
| Rozvod směsi | Ovládaný dvěma písty |
| Zdvih pístů | 58 mm |
| Počet pístních kroužků | 6 |
| Počet pístů | 2 |
| Kompresní poměr | 1:7,3 |
| Spalovací prostor | Společný pro oba písty |
| Parametry | |
| Převodovka | 3 rychlosti |
| poměr 1. převodu | 1: 3,6 |
| Poměr 2. převodu | 1: 1,75 |
| Poměr 3. převodu | 1: 1 Prímý záběr ( vstup = výstup ) |
| Maximální výkon | 3,5 -3,6Hp při 4200Ot/min |
| Maximální rychlost | 65Km/h |
| Kroutící moment | 0,614 NM |
| Průměrná spotřeba | 1,5l na 100Km |
| Primární převod | Ozubenými koly |
| Poměr zubů ozubení | 19:63 |
| Primární převod | Ozubenými koly |
| Počet šroubů víka spojky | 6 |
| Počet šroubů víka zapalování | 2 |
| Počet válečků v ložisku ojnice | 36 |
| Počet ložisek na klikovce | 4 |
| Počet gufer na klikovce | 2 |
| Počet ucpávek na klikovce | 2 |
| Počet spojkových lamel | 1947-1949 2 lamely 1949-1951 4 ferodo lamely |
| Zahasínáí motoru | 1947-1949 Dekompresorem 1950-1951 odběr jiskry |
| Vzdálenost děr držáku motoru | přední 54 mm |
| Šířka zadního úchytu motoru | 63 mm |
| Šířka motoru | 25 cm |
| Váha motoru | ±17Kg ( s náplněmi a bez nich ) |
| Karburátor | |
| Typ karburátoru | JIKOV 2916 |
| Tryska | 65 |
| Průměr difuzéru | 16 mm |
| Průměr plovákové komory | 32 mm |
| Průměr komory pro šoupě | 18 mm |
| Jehla šoupěte | Ve středu šoupěte |
| Sání | Se zahlým lemem delší než u JIKOV 2914 |
| Sytič | Vertikalní nakloněný |
| Víko plovákové komory | Celé se šroubuje do prolákové komory |
| Přívod paliva | Vertikální stažený mosaznou maticí |
| Magneto | |
| Střídavý proud | 6V |
| Výkon magneta | 20W |
| Počet pólů | 6 |
| Směr otáčené | Dozadu ( proti směru hodinových ručiček ) |
| Průměr magneta | 143 mm |
| Výřez pro úsečové pero | 1 nebo 2 |
| Váha magneta | 1,80 Kg |
| Zapalovací svíčka | Pal Super N7R/N8R (NR17/15Y) |
| Vzdálenost elektrod | 0,5 mm |
| Seřízení | |
| Předstih | 4,5mm |
| Vzdálenost kontaktů | 0,3-0,4 mm |
| Seřízení provádíme | K zadnímu pístu |
| Ostatní parametry | |
| Výška, šířka, délka | 910 mm, 730 mm, 1890 mm |
| Rozvor | 1240mm |
| Rozměry pneumatik | Přední i zadní 2,50 19" |
| Tlaky v pneumatikách | Přední 1 Atp Zadní 1,5 Atp |
| Maximální zatížení kol | Přední 90 Kg zadní 117 Kg |
| Brzdy | Čelisťové půlbubnové 125/20mm |
| Obsah nádrže | 7,5l |
| Váha motocyklu | 55 Kg a 62,5 Kg s palivem |
| Maximální nosnost | 90 Kg |
| Přední žárovka | 15 W / 25 W |
| Zadní žárovka | 5W |
Rozpis výrobních čísel motorů:
| Rok Výroby | Od čísla | Do čísla | Počet kusů |
| 1947 | 10001 | 10366 | 336 ks |
| 1948 | 10367 | 22000 | 11 634 ks |
| 1949 | 22001 | 33000 | 11 000 ks |
| 1950 | 33001 | 43000 | 10 000 ks |
| 1951 | 43001 | 47630 | 4 630 ks |
Tabulka Povrchových úprav dílů pro všechny rv. motocyklu Manet M90
| Díl | Barva Rv.1947 |
Barva Rv.1948 |
Barva
Rv.1949 |
Barva Rv.1950/51 |
Povrch |
| Rám | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | bez linek |
| Zadní blatník | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | linky |
| Přední blatník | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | linky |
| Kryt řetězu | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | linky |
| Nádrž | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | linky |
| Boky nádrže | RAL 1006 | RAL 9006 | RAL 9006 | Chrom | |
| Víko nádrže | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | linky |
| Parabola | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | bez linek |
| Teleskop | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | bez linek |
| Stojan | RAL 1001 | RAL 5025 | RAL 6009 | RAL 3003 | bez linek |
|
Ráfky |
RAL 9006 |
RAL 9006 |
9006/chrom |
chrom |
bez linek |
U 1948 odstín v Komaxitu
U 1949 je možnost také barvy RAL 6005
PŘEJÍT NA ► Problémy u Manetů
