| Motor | |
| Typ motoru | dvoudobý | 
| Počet válců | 1 | 
| Zdvihový objem | 175 ccm | 
| Chlazení | Náporové | 
| Maximální výkon | 10HP | 
| Maximální rychlost | 105 Km/h ( v TP ) | 
| Vrtání | 58 mm | 
| Zdvih pístu | 65 mm | 
| Kompresní poměr | 7 : 1 | 
| Maximální otáčky motoru | 4750 ot / min | 
| Primární převod | Řetězem | 
| Spojka | 5 ferodových lamel v olejové lázni | 
| Převodovka | Mechanická čtyřrychlostní | 
| Množství oleje | 0,7 l | 
| Typ oleje | Převodový PP80 | 
| Řazení | 1. rychlost řadíme nahoru | 
| Poloautomat | Ano | 
| Počet ložisek držících "klikovku" | 3 ( dvě na straně spojky ) | 
| Gufera na klikovce | Hliníkový labyrint a gumové gufero | 
| Počet výfuků | 1 | 
| Počet pístních kroužků | 3 | 
| Zapalovací svíčka | Uprostřed hlavy válce | 
| Zhasínání motoru | Odběrem jiskry | 
| Karburátor | JIKOV 2926 SBD 16b | 
| Akumulátor | 6V | 
| Spínač kontrolky neutrálu | Ano | 
| Odtrh kladívek | 0,4 mm | 
| Předstih zážehu před horní úvratí | 3,5 - 3,8 mm | 
| Rám | |
| Průřez rámu | Kruhový | 
| Rám | Trubkový | 
| Počet náprav | 2 | 
| Hnací náprava | Zadní | 
| Přední vidlice | Teleskopická olejová | 
| Zadní vidlice | Kyvná s jednoplášťovými tlumiči | 
| Výrobní štítek | Upevněn na hlavě rámu | 
| Číslo rámu | Na pravé straně hlavy rámu | 
| Závity v rámu pro nádrž | M8 | 
| Závity v rámu pro vše ostatní | M6 | 
| Zadní tlumiče | Jednoplášťové | 
| Barva motorky | Černá nebo vínově červená | 
| Materiál rámu | Ocel | 
| Osazení rámu | Silembloky | 
| Kola | |
| Brzdy | Bubnové jednozámkové Ø140 x 35mm | 
| Výplety a ráfky | Chrom | 
| Přední ráfek | 1,60 16" | 
| Zadní ráfek | 1,85 16" | 
| Přední pneumatika | 3,00 16" | 
| Zadní pneumatika | 3,25 16" | 
| Tlaky náprav zatíženého vozidla | Přední 85,5 Kg | 
| Tlaky náprav zatíženého vozidla | Zadní 192 Kg | 
| Pohotovostní váha (váha motorky) | 125 Kg | 
| Užitečné zatížení | 150 Kg | 
| DÍLY | BARVA | POVRCH | CHROM | 
| Rám | RAL 3004 | Neolinkovaný | NE | 
| Nádrž | RAL 3004 | Olinkovaný | ANO Boky nádrže | 
| Přední blatník | RAL 3004 | Olinkovaný | NE | 
| Zadní blatník | RAL 3004 | Olinkovaný | NE | 
| Zadní blatníček | RAL 3004 | Neolinkovaný | NE | 
| Schránky | RAL 3004 | Olinkované | NE | 
| Zadní brzda | NE | Chrom | ANO | 
| Startovací páka | NE | Chrom | ANO | 
| Spodky vidlice | NE | Chrom | ANO | 
| Víčko nádrže | NE | Chrom | ANO | 
| Rámeček světla | NE | Chrom | ANO | 
| Zadní tlumiče | RAL 3004 | Barva / Chrom | ANO | 
| Klakson | RAL 3004 | Rarva / Chrom | ANO | 
| Přední maska | RAL 3004 | Olinkovaný | NE | 
| Podsedlový plech | RAL 3004 | Neolinkovaný | ANO - na madle | 
| Podsedlové plechy | RAL 3004 | Neolinkované | NE | 
| Kryty teleskopů | RAL 3004 | Neolinkované | NE | 
| Kryt řetězu | RAL 3004 | Neolinkovaný | NE | 
| Stojan motocyklu | NE | Hliník | NE | 
| Brzdové bubny | NE | Hliník | NE | 
| Kryty bubnů | RAL 9006 | Neolinkované | NE | 
| Ráfky | NE | Neolinkované | ANO | 
| Výplety | NE | Chrom | ANO | 
Náhledy fotografií ze složky GO motoru ČZ





